wtorek, 9 listopada 2010

Pierwszy post


Dzień Dobry,
Nazywam się Mateusz, zajmuję się ceramiką, jeszcze amatorsko
ale chcę być kiedyś fabrykantem :) Przedstawiam też mój piec, który
sam zbudowałem i wypalam w nim gazem. Ciągle go przebudowuję,
ale przeczuwam że zbliżam się do wykorzystania jego możliwości w pełni.
Wewnątrz pieca stygnie biskwit. Po raz pierwszy udało mi się wypełnić piec
cały naczyniami i wypalić do 900 stopni, zużywając nie do końca jedną butle z gazem, co przyczyniło się do napisania tego pierwszego posta!



3 komentarze:

  1. hej Mati, cieszę się, że blogujesz, powodzenia ! Bardzo mi się podoba ten biskwit.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, ja też czytam Twoje posty :)
    Więcej o wypalaniu jeszcze napiszę,
    gdyż od czasu naszych wspólnych wypałów
    trochę się piec zmienił (na lepsze i cichsze)..

    OdpowiedzUsuń
  3. no a piecem jestem zachwycona - brawo, żałuję że sama nie mam takiego talentu konstruktorskiego i odwagi do eksperymentów

    OdpowiedzUsuń